Waldmorgen Kindergarten Herrenmatt

Unser erster Waldmorgen im Kindergarten Herrenmatt

Am 5. September war es endlich soweit: Der Kindergarten Herrenmatt erlebte seinen allerersten Waldmorgen! Die Kinder waren voller Begeisterung und hatten grossen Spass beim gemeinsamen Spielen und Entdecken in der Natur. Den ganzen Morgen tobten sie durch den Wald, erkundeten die Umgebung und genossen die frische Luft.

Die Kinder durften ihre Eindrücke in bunten Bildern festhalten. Sie malten, was ihnen am besten gefallen hat oder was sie alles im Wald entdeckt haben. Schaut euch die kreativen Werke an und taucht ein in das Abenteuer unseres Waldmorgens!

Ari: «Ich be gloffe und denn gumbt und ich ha Polizeifangis gspielt.»

Lily: «Ich ha Rössli gspielt mit de Lina, denne hemmer Znüni gesse und denne hemmer weder Rössli gspielt. Denn simmer scho gange zum Chindgsi Weidematt und denn simmer hei gange.»

Lionel: «Ich ha gschauklet und ich ha chalt gha und denne han ich mit Frau Callo kuschlet. Es het det en Baum ge und de5t isch kein Rege durecho, wel de Baum isch so dick gsi.»

Hana: «Das Meitli bisch du (Frau Callo) und das bin ich, das farbige, ich ha mich als Pegasus gmolt. Und es het Geschter gregnet. En Baum hani gmolt, es isch ja en Wald gsi. Die Schaukle isch cool gsi.»

Lina: «Ich ha mitem Riitiseil gspielt. Ufem Weg hani Schnecke gse und e Schneck, wo wie en Tiger usgset.»

Lirian: « Das isch e Schaukli, woni drufston. Und es het Seili zum abezie. Und e Ente han ich gse.»

Nora: « Ufem Baum schaukle het mer Spass gmacht. Und be dene Schnür beni umegseklet zum ahge. Und ich ha mit de Seili am Baumstamm zoge mit de Hannah.»